Dietetyk Kliniczny Online
Poznaj jedyną skuteczną, bezpieczną i trwałą metodę odchudzania.

Poznaj jedyną skuteczną, bezpieczną i trwałą metodę odchudzania.

Dzięki niej nie tylko osiągniesz planowaną masę ciała, ale również utrzymasz ją na optymalny poziomie, zapewnisz sobie zdrowie, energię do codziennego działania i nie będziesz czuć, że dieta to kara.

Nie wiem czy Cię rozczaruję, czy się ucieszysz, ale jedyną słuszną metodą jest ZMIANA NAWYKÓW ŻYWIENIOWYCH NA STAŁE. Im szybciej zrozumiesz i naprawdę weźmiesz sobie tę informację do serca i żołądka tym lepiej!

  • Unikniesz wydawania pieniędzy na wymyślne diety, głodówki, detoksy, suplementy, hipnozy odchudzające, plastry i czego to jeszcze człowiek nie wymyślił żeby zarobić. Ale to nie jest wina tych ludzi, którzy wymyślają takie absurdalne metody, to my klienci pragniemy szybkich, spektakularnych efektów bez wysiłku, więc naturalne, że ktoś chce nas wykorzystać i zarobić na naszej nadziei i dać nam to czego pragniemy, niestety tylko w teorii. Te opcje zazwyczaj w ogóle nie działają albo dają efekt na chwilę a następnie kilogramy wracają z nadwyżką, zdrowie się sypie i czujesz frustracje, że znów się nie udało.
  • Ominą Cię rozczarowania, tym, że jesteś na diecie głodny, włosy zaczynają wypadać, to co jesz Ci nie smakuje i  kończy się rzuceniem całej diety w kąt i poleceniem na „całość” np. w weekend.
  • Mało skuteczne jest kupienie od dietetyka jadłospisu bez jakiejkolwiek instrukcji jego obsługi i bez edukacji jak taki jadłospis powstał, dlaczego masz w nim akurat takie produkty a nie inne, ilości, gdzie są białka, węglowodany, tłuszcze, jak możesz zmodyfikować danie aby dalej było okej itd. Moim zdaniem taka wiedza jest Ci niezbędna do zmiany nawyków żywieniowych na stałe. W innym przypadku będziesz uzależniony od kupowania co chwilę nowego jadłospisu. Jednak uważam, że wizyta u dietetyka to jedna z najlepszych decyzji jeśli chcesz schudnąć i/lub poprawić stan zdrowia, pamiętaj jednak o powyższej zasadzie.

Warto zrozumieć, że zmiana nawyków jest procesem, wymaga małych kroków, edukacji, działania pomimo potknięć, które będą się pojawiać na 100% ! Jeśli przez wiele lat jadłeś inaczej nie oczekuj, że zmiana tego będzie łatwa, prosta, zawsze przyjemna. Spokojnie, nie jest to żadna droga przez mękę :). Ale! Daj sobie czas, działaj powoli i pamiętaj, że to jedyna słuszna droga aby schudnąć, poprawić stan zdrowia i dobrze się czuć na co dzień.

Poniżej podaję 5 przykładowych nawyków, które możesz zacząć wdrażać w praktyce:

1.Pij 2 litry płynów dziennie, w większości niech to będzie woda, jeśli nie lubisz smaku wody możesz dodać do niej cytrynę, limonkę, miętę.

2. Unikaj jedzenia produktów z oczyszczonej mąki pszennej: biały chleb, bułeczki, kopytka, pierogi, naleśniki, ciasta, ciasteczka (unikaj nie oznacza, nie zjedz raz w tygodniu pierogów u mamy lub ciasta na urodziny, unikaj oznacza nie jedz tego codziennie). Zamiast tego wybierz wyroby np.: z mąki pszennej pełnoziarnistej, z mąki żytniej, orkiszowej, ryżowej, jaglanej itd.

3. Codziennie zjedz minimum 500 g warzyw. Po prostu do każdego posiłku nie na słodko dodaj jakieś warzywa, mogą być świeże pokrojone jako dodatek do dania, zielenina dodana do koktajlu, w postaci surówki, sałatki, zupy, kiszone, pieczone, przygotowane na parze. Korzystaj także śmiało z mrożonek.

4. Zadbaj o zdrowy tłuszcz w diecie: na zimno używaj np. oliwy z oliwek, oleju lnianego, pestek, orzechów i nasion, a do obróbki termicznej: oliwę z oliwek/olej ryżowy/ masło klarowane. Zdrowy tłuszcz jest nam niezbędny! W każdym posiłku powinien być dodatek dobrego tłuszczu, nie przesadzaj jednak z ilością, mniej więcej łyżka tłuszczu dodanego na posiłek wystarczy.

5. Codziennie spaceruj minimum przez 30 minut.

Jestem dietetykiem, który zajmuje się dietą w  insulinooporności, zespole policystycznych jajników, zaburzeniach płodności, miesiączkowania oraz pomagam każdemu kto chce schudnąć. Jedną wspólną metodą, która łączy te wszystkie zagadnienia i przynosi efekty jest zmiana na stałe nawyków żywieniowych i stylu życia i tego uczę moich klientów. Więcej o moim sposobie pracy z pacjentami, który gwarantuje efekty na stałe…TUTAJ.

Close Menu